czwartek, 29 sierpnia 2013

Zmieniamy pokój - KOMODA ... zrobiona metodą decoupage =)

Już jakiś czas temu myślałam o zmianie koloru w pokoju. Postanowiłam że zrobię narzeczonemu niespodziankę i przemaluję naszą sypialnię (dodam że poprzedni kolor był błękitny, teraz to kawa z mlekiem i czekoladka) Gdy już wszystko zrobiłam, przemalowałam i poukładałam doszłam do wniosku że mimo to że zmieniłam kolor ścian to i tak wieje straszną nudą a że zostało mi dużo farby wiec zrobiłam to "coś" =)  Przemalowałam komodę i półeczki  =)  Oto moje "dzieło" ;)


 ....................................................................................................................................................


 ............................................................................................................................................................
 

.............................................................................................................................................................
 

 .............................................................................................................................................................. 


 ..............................................................................................................................................................


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz