czwartek, 7 listopada 2013

Jak zrobić własny domowy peeling =D SUPER POMYSŁ NA PREZENT!!!

                                       BATH SCRUB


Niedługo Świeta Bożego Narodzenia i każdy z nas będzie szukał pomysłu na prezent. Fajnym pomysłem dla mamy, siostry, babci, przyjaciółki itd. będzie domowy peeling.  Niedrogi, szybki i co najważniejsze własnoręczny. Myślę że każdy z Was ma potrzebne rzeczy i składniki w domu.

 Potrzebne będą:
 -słoik np. wek (ja użyłam od kawy czyli kosz 0zł)
- łyżeczka ceramiczna
-cukier
-oliwka np dla dzieci
-żel pod prysznic (ja użyłam mleczko do kąpieli LUKSJI)




Do słoika wsypałam 3/4 cukru.  Następnie na oko wlewałam olejek jednocześnie mieszając (konsystencja peelingu musi być jak mokry piasek) Dodałam 2 łyżki żelu pod prysznic i peeling gotowy =)


Do zdobienia słoika użyłam:
- grubą wstążkę
-kryształki
-naklejki do paznokci ( nada się wszystko co macie w domu: filc z którego można wyciąć wzorki ,stara biżuteria którą można przykleić, kokardki (można je zrobić samemu itd.)
-kartka
-długopis
-przezroczysta taśma 
-zestaw kaletniczy ( niekoniecznie bo nie każdy go posiada)
-ewentualnie klej na gorąco lub zwykły szybkoschnący np. super glue.





Na początku zrobiłam etykietkę:
Na kartce napisałam BATH SCRUB (równie dobrze możecie napisać dla kogo to jest)  Następnie z jednej i z drugiej strony nakleiłam taśmę, wycięłam, zrobiłam dziurkę szczypcami do dziurkowania ( możecie zrobić dziurkaczem)  Włożyłam oczko z zestawu kaletniczego i zacisnęłam szczypcami zaciskowymi.

UWAGA!!! Jeśli nie macie zestawu kaletniczego to nie musicie robić dziurki, możecie etykietkę przykleić do wstążki.

Następnie owinęłam słoik wstążką robiąc na końcu kokardę na którą nakleiłam złote naklejki do paznokci.
Inna wstążką, sznurkiem przyczepiłam etykietkę. Na koniec na wieczku przykleiłam kryształek i gotowe =)



Sami widzicie że to nic trudnego =)  Wystarczy troszkę wyobraźni =D

POWODZENIA =) 


Miło mi będzie jak w komentarzu napiszecie jak Wam się podoba pomysł na prezent i czy ktoś spróbuje go zrobić =)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysł na prezent, taki naturalny :), a ja wiem kto ma urodziny za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cukier się w tym nie rozpuści po kilku godzinach / dniach ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma opcji gdyż cukier nie rozpuszcza się w olejach tylko w wodzie. Mój peeling po ok. miesiącu stania podsychał ale to przez nieszczelność słoiczka, trzeba wtedy dolać jeszcze oliwki dla dzieci =) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. 44 year-old Dental Hygienist Arri Siaskowski, hailing from McBride enjoys watching movies like "Legend of Hell House, The" and Bird watching. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Mercedes-Benz 540K Special Roadster. kliknij tutaj, aby dowiedziec sie wiecej

    OdpowiedzUsuń