czwartek, 2 stycznia 2014

CIĄG DALSZY GRUDNIOWYCH OZDÓB i ŚWIĄTECZNYCH POMYSŁÓW =)

Święta Bożego Narodzenia już minęły ale grudzień miałam troszkę zapracowany i nie miałam kiedy wystawić reszty moich grudniowych prac. Nie lubię robić czegoś na szybko gdyż później wszystko jest w wielkim nieładzie i chaosie =)

MAM NADZIEJĘ ŻE ZAINSPIRUJĘ WAS NA TEGOROCZNE JUŻ OZDOBY ŚWIĄTECZNE!!!

                      I PRZY OKAZJI ŻYCZĘ SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!

OBY KAŻDY ROK BYŁ DLA WAS CORAZ LEPSZY







NIE TYLKO LUBIĘ ROBIĆ OZDOBY ALE I ....
MALOWAĆ ;P














Poniżej ciąg dalszy grudniowych ozdób i pomysłów =)

2 komentarze:

  1. ale kociaczek:) Ps wiesz że nie poznałam Jacka;P myślałam że to Twój brat Mateusz:D:D KL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa już mi ktoś powiedział że w "wcieleniu" kota wyglądam lepiej niż w wcieleniu Kaji Buzka =*

      Usuń