poniedziałek, 24 lutego 2014

JAK ZROBIĆ DRZEWKO WSPOMNIEŃ?

Drzewko wspomnień =)
Lubicie mieć dużo zdjęć?
Nie macie gdzie ich powiesić? 
Chcecie coś nietuzinkowego, pomysłowego?
Kolejnym rozwiązaniem do powieszenie zdjęć może być drzewko wspomnień

JAK ZROBIĆ TAKIE DRZEWKO?  

Potrzebne będą:
- donica plastikowa
- beton (do kupienia w Leroyu za ok 3-5zł)
- gałęzie 
- ozdobne kamienie, muszelki (co tylko chcecie)
- biała farba do drewna
- klamerki drewniane
- dowolne zdjęcia 

Najpierw przyniosłam z lasu kilka ładnych gałęzi i je przemalowałam na biało, poczekałam aż wyschły i zaczęłam rozrabiać beton (musiałam to zrobić szybko gdyż beton w ekspresowym tempie twardniał, najlepiej poproście drugą osobę) zanim zrobił się twardy, powsadzałam gałęzie (POWTARZAM MUSI BYĆ SZYBKA AKCJA REAKCJA) Odstawiłam drzewko na noc aby wszystko ładnie wyschło, beton nie popękał. Rano powkładałam do donicy ozdobne kamienie, muszelki a następnie powiesiłam zdjęcia i efekt taki: 
 
 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz