czwartek, 20 lutego 2014

Magic boxes czyli magiczne skrzynki, pudełka =) na zdjęcia, wakacyjne wspomnienia ...

Magiczne skrzynki =)
czyli
ZAMKNIĘTE WSPOMNIENIA... 

Nazwałam je tak gdyż za każdym razem jak do nich zaglądam to znajduje coś magicznego. Magicznego czyli mam tu na myśli coś, co mnie uszczęśliwia, przywołuje radosne wspomnienia i sprawia że jestem po prostu HAPPY =)
Choć nie powiem że czasem mam tak piękne wspomnienia, które teraz trzymam w moich nowo zrobionych skrzynkach że aż łza się w oku kręci... szkoda tylko że te magiczne (dla mnie) skrzynki nie mogą mnie przenieść  w czasie =)


SKRZYNKA / BOXPRZED  / BEFORE


Skrzynki / Boxes  - PO / AFTER


Skrzynka ze zdjęciami  





Pomalowałam ją na biało, obkleiłam przód i środek znaną już Wam tablicą samoprzylepną, kilka zdjęć w środku  i taki efekt =)


Skrzynka z wakacji







Również pomalowana na biało. Na zewnątrz i w środku obklejona zdjęciami z kartek wakacyjnych. Trzymam z nim pamiątki z wakacji tj. kartki, pocztówki, ulotki itd.

Pudełko z przeszłości
pudełko po butach





Pudełko po butach obkleiłam złotą krepą =)
Przyozdobiłam zdjęciami.
Trzymam w nim wszystko co związane było z moim sportem.







2 komentarze:

  1. Bardzo ładnie króliś 3+ :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaa ja to Trenerek mówi "BARDZO ŁĄDNIE 3+" HAHA. Wymyśl swój tekst cwaniaczku ;p :*

    OdpowiedzUsuń