środa, 19 lutego 2014

Kuchenne DIY - organizacja w kuchni czyli co zrobić ze starych słoiczków ? =)

KUCHENNY ŁAD I PORZĄDEK

 bez wydawania dużych pieniędzy

Zastanawialiście się kiedyś co zrobić ze starych słoiczków?

To właśnie one pozwolą nam się zorganizować oraz utrzymać ład i porządek w kuchni

Ja od zawsze byłam zwolenniczką trzymania żywności w słoiczkach i tak też robię ale wydałam troszkę pieniędzy na słoje kuchenne. Chciałabym pokazać że nie trzeba wydawać dużo pieniędzy aby mieć porządek i nowoczesny look w kuchni =)
Moje słoje leżą na półce gdzie dodatkowo zdobią moją kuchnię.


Potrzebne będą:
- tablica samoprzylepna
- słoiczki
- kreda
- słoma lub sznurek do ozdobienia

Z tablicy samoprzylepnej powycinałam odpowiednie dla mnie prostokąty, przykleiłam na słoik i opisałam. Ozdobiłam słomką =)

SZYBKO, SPRAWNIE A JAKI LOOK ;)




PRZED




  PO




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz